Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

lørdag 15. januar 2011

pang start og mgp

Hey! Åpningsuken på vårsemesteret har vært off the hook!! Stappfulle klasser, nye og gamle ansikter og myyye deilig energi og dansing! Utrolig fett at så mange har hørt om oss og er nysgjerrige! Bedre start på 2011 kunne vi ikke fått.  Men studioet blir ikke kun brukt til klasser ... akkurat nå brukes det intenst til innstudering til MGP.  Jepp. Melodi Grand Prix.  Endre Nordvik, skal som eneste Bergenser og stril ( viktig) delta i MGP i år, og dansere fra B'hip hop skal danse for ham.  Endre er selv elev på B' så mange av dere har nok møtt ham hos oss, så vis støtte og tune inn på NRK neste lørdag 22. januar og stem på oss!!  Endre, Marit, Kristian, Christopher og meg er alle fra B' så b' cool og bruk stemmetommelen så vi får finaleplass ;)   OG TAKK TIL ALLE NYDELIGE OG HYGGELIGE TILABKEMELDINGER FRA DERE ALLE ETTER KLASSENE VÅRES DENNE UKEN- U MAKE US SMILE ... :)  sees til uken!!  luuv, ea
Vi er sykt seriøse 100% av tiden vi øver


som sagt. sykt seriøse. vi er tross alt proffe.

Følg Endre sin blogg!! www.endrenordvik.blogg.no

3 kommentarer:

  1. Hahaha digger bildene! :P
    Marit ;)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! :)

    Jeg lurer på hvor du har fått tak i outfit - en du har på deg på headeren, Det var nydelig,
    ( Skinnjakken, og buksen ) <3

    SvarSlett
  3. hei!! nice dere liker bildene haha :D Klærene jeg har på meg i headeren er gamle.. hmm.. buksen er fra Levis, singleten er kjøpt i L.A, og skinnjakken kjøpte jeg på Urban for noen år siden. :) Tror nok du kan finne noe meget likt i butikkene ennda, om ikke ennda freshere ;) Takk for spørsmålet og for at du liker outfit'en!! luuv, ea

    SvarSlett