Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

søndag 2. januar 2011

GODT NYTTÅR!

Godt nyttår godfolk!

Om en uke er vi igang igjen med nytt semester, nye klasser, og et nytt år! B'hip hop er klar for 2011 og ser frem til å se deg hos oss!  Påmelding er allerede i full gang, og er utrolig kjekt at folk bruker juleferien sin på å melde seg på kurs hos oss! Love it! Blir en spennende og cool vår med en del gjesteinstruktører:
Undertegnede skal jobbe i MGP og på en spillefilm i to måneder, så Stephanie Mowinckel, Kristian Vindenes og Luciana Thunem kommer til å steppe inn for meg i noen uker.  Marit vil også være vikar for meg i noen uker på L.A klassen.  Merete skal samtidig noen uker til Afrika i legepraksis, så Stephanie vil være vikar for henne da.  Christopher kommer til å jobbe på teatert i Oslo denne våren med Jungelboka, så Andreas "Rocks" fra Absence kommer til å ha breakeklassene i vår!
Så gå ikke glipp av muligheten til å trene hos ulike dyktige profesjonlle instruktører i vår!!  Du vil ikke angre!

Se websiden vår for timplan: www.bhiphopstudio.com og ta kontakt via mail eller tlf for påmelding, og husk at som alltid er første uken GRATIS!!  c ya @ B's dancefloor!! Nyttårsluuuv, ea

2 kommentarer:

  1. Går det ann å bare droppe innom kursene første uken? Har aldri danset hos dere før, så vil gjerne se om det er noe for meg før jeg melder meg på :)

    SvarSlett
  2. herregud.. sorry sent svar... har vært så travel at jeg har glemt å sjekke etter kommetarer!! unnskyld!! Men ja, første uken i hvert semester er alltid åpen og gratis hos oss, slik at nye elever kan sjekke oss ut og se om det er noe for dem eller ikke :) Så får alle elvene våres en gratis uke hvert semester, og kan ta alle klassene de vil for å teste ut alt og kose seg :)

    Jeg håper du kom første uke og prøvde ut, har du meldt deg på? I så fall sees vi på B! Om du ikke kom, så kan du fremdeles prøve ut ved å ta en drop-in time når som helst for kr. 150,- :) luuv, ea

    SvarSlett