Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

mandag 24. januar 2011

MGP BABY!!


Takk til alle som stemte på Endre igår på MGP!! Sitter nå dødstrøtt men happy i sofaen hjemme etter utrolig bra helg i Florø. Endre var superhappy og vi vet at mange på B' brukte mye penger på å stemme oss frem så tuuusen takk!!  Må si jeg er en meget stolt koreograf idag!! Og storkoste meg på scenen sammen med Endre og danserene fra B' og Schang: Marit, Kristian og Christopher.  Love my life.. aaa  For dere som drømmer om å bli danser:  All jobb er SÅ verdt det når man står foran en million seere og en fullsatt sal som koker!  Kos dere her med litt bilder, video av showet og husk: om 2 uker skal vi til pers igjen!! KLIKK HER og se: Endre 'puppy love (oh oh)' MGP Live


gutta shoppet seg nye sko...

før showtime, sjekker scenen

marit og scenen- såå klar! og peeeen

Endre er vår "Puppy love" oh oh!!!!

Fotoshoot og prepp i dusjen!! haha Med Endre og Samsaya

HAPPY - KLAR FOR SARPSBORG!!

Fanbrev - mange... :D Følg Endre sin blogg!!! www.endrenordvik.blogg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar