Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

tirsdag 12. oktober 2010

Shoot Tagging

Idag er det trening til shooten av "Don't Stop" musikkvideoen.  Er stolt over at mange som skal være med er B'hip hop folk!! Bilder fra shooten kommer til helgen, vi skyter på torsdag rundt om i bergen by!
Ellers har sikkert noen lagt merke til at plakaten min utenfor studioet er borte, den holdt på å blåse vekk i stormen forrige uke, så må finne på noe glupt.  Den var også blitt tagget på- asså, hadde det no være en fresh grafitti så hadde det vært mer ok, men en forbanna stygg tagg som ikke var noe annet enn elendig laget.. Så sinnsykt unødvendig.  Grow up people!! Og lag heller en fresh piece som jeg kan henge opp inni studioet! Tas imot med takk i så fall :D  nyt ferien peeps, luuv ea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar