Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

onsdag 6. oktober 2010

Høstferie & musikkvideoshoot :D

Hey,
Sjekk ut bilder fra hårshowet Schang danset på, til inntekt for kreftforeningen; Rosa sløyfe.
Imorgen er det reklameinnspilling for Tine og Gilde, så må desverre ha vikar til nybegynnerklassen min imorgen.. Deilig med dansejobber, men kjipt å ikke kunne gjøre begge deler, både shoot og klasse på B'..  Men lucky peeps, det er Merete som skal ha klassen min så  u gonna have fun!!! Merete har lang erfaring som instruktør, og har bla vært med i VM i Hip Hop! 
Og DA var høstferien igang etter torsdag.. Så INGEN klasser neste uke- men musikkvideo shoot med treninger på B' til den!!  yepp yepp!! Hei hvor det går!! :D     Nyt høstferie mine gode folk- og de av dere som skal være med på musikkvideoshooten- c ya soon! Lover å ta bilder fra videoshooten- spesielt siden så mange av elevene på B' skal være med!!! Digger det!!  luuv, ea



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar