Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

mandag 26. juli 2010

Schang

Hey!
Etter en utrolig inspirerende trening med crewet mitt i går, Schang- bare gleder jeg meg ennda mer til semesteret starter igjen. Schang er min hip hop familie-og var min første baby da jeg flyttet hjem igjen fra det store utland. Og det er definitivt alle i Schang som har inspirert meg til å starte B'Hip Hop!! Sjekk forresten ut gutta våres på www.absencecrew.com :)

Timeplan for høsten er no klar og er snart oppe på websiden- wohoo!! Og no er det tid for sponsorsøking... wohoo... lol Koffor heter eg ikkje Mohn til etternavn?? :D

Nyt solen folkens, sett på noe fet musikk på ipoden og enjoy life!

snakkes snart,
luuv, ea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar