Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

onsdag 28. juli 2010

Papir Papir

hey hey,

so- sitter nå midt i et virvar av papirer og søknadsskjemaer.. Men forhåpentligvis er det verdt det!
Satser på at B'Hip Hop er medlem av Norges Danseforbund så snart papirene er i orden, og at Norges Idrettsforbund godtar meg og studioet mitt : ) Viktig for meg at alt er i orden og å ha de riktige folka i ryggen, ND er definitivt riktige folk og utrolig hjelpsomme!
Har i tillegg allerede folk som ringer for å få plass på høstkursene!! Me love it!!! Me love you!! :D
På tide å forsvinne inn i papirbunken igjen,
much luuv,ea

PS. I mellomtiden, sjekk ut intervjuet med Misha Gabriel, Michael Jacksons danser, som hadde workshop på B i slutten av første semester. Snakk om stjerneavslutning på starten til B!! Så stolt : ) luuv, ea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar