Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

tirsdag 7. september 2010

IT'S ON!

Elevkort er printet, elevkort blir nå klippet med min fine kjøkkensaks, plakat til veggene er ferdig, plakat til veggene må bare printes..og forstørres.. pengeskrin er kjøpt inn, bankterminal? hva er det??   Elevlistene er klar- noen fulle andre klar for å fylles opp! Instruktørerne er klar. Koreografiene er klar og planlegging av workshop med Rie Hata i full gang. Vi er klar. Er DU klar?? HØST 2010 @ B'HIP HOP STARTER NÅ! IT'S ON!!!!

4 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg lurte på om når det blir en neste workshop på B'hiphop. Har allerede vært med på en (Misha Gabriel). Er ikke med på noen kurs hos dere foreløpig, siden jeg danser på Hildemors, men hadde vært fint å vært med på workshopene ^^

    Så lurte jeg på hvor høyt nivå sånn ca det er på Hip hop fortsetter. Går foreløpig på nivå 3/hiphop på hildemors. Vurderer å ta et kurs i tillegg på B'hiphop :]

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar!! : ) Neste workshop blir siste helg i oktober, med Rie Hata fra Japan- helt rå danser. Blir The Vibe workshop hele den helgen hos oss på B'. Følg med her og meld deg på nyhetsbreev gjennom websiden vår så får du all info etterhvert : )

    Hip Hop fortsetter er relativt høyt nivå, går du på nivå 3 på hildemors skal du klare det fint. Da vil jeg anbefale deg kurset til Merete om torsdagene eller kursene som går om tirsdagene , enten hos Marit eller hos meg.

    Ikke nøl med å ta kontakt! Ta gjerne en drop-in først og sjekk ut om du vil det :)

    Håper å se deg hos oss på B'hip hop!! Og takk for at du leser bloggen min!!! luuv, elen alicia : )

    SvarSlett
  3. Ok takk for informasjonen :) Jeg har da bestemt jeg tar tre kurs hos dere til neste semester! :)
    Er da enda en del uker igjen til, men er greit å spørre når ca dere starter påmeldingen for neste semester?

    Da ser du meg nok på B'hiphop :) Tar nok både ditt, marit og meretes kurs :)

    SvarSlett
  4. hei igjen!

    SÅ kjekt å høre!! må innrømme at påmeldinger til våren har jeg ikke tenkt på ennda- holder fremdeles på å få oversikt over alle påmeldinger til semesteret som startet nå : )

    Men vi holder nok mest sannsynlig samme timeplan etter jul ja, så påmeldinger starter i slutten av dette semesteret, dvs nov/desember.

    I mellomtiden er du hjertelig velkommen til å ta drop-in eller starte allerede nå ; ) og følg med her for oppdateringer og info!

    uansett- takk for interessen! Ser frem til å se deg hos oss på B' !!

    Take care!
    luuv, ea

    SvarSlett