Om meg

Bergen, Norway
Danser, instruktør, koreograf. Dans er min lidenskap, mitt liv. Reist rundt, trent, jobbet hardt, fulgte drømmen til London og L.A. Møtte de beste av de beste. Trente. Hardt. Mye. Hatet det. Elsket det. BOOOM- skadet. Drøm knust. Liv snudd opp ned. Her er mitt nye liv.. Eier av B'hip hop Dansestudio, Bergen by. Min nye drøm som holder på å gå i oppfyllelse. Følg meg i jakten. Velkommen til mitt liv..

mandag 9. august 2010

Audition

hey peeps!
Etter en uke på hytten med max avkobling (bortsett fra morgenen jeg våknet med en mus på foten- då var eg byjente..) bar det i dag rett på audition. Bollywood here I come! hahaha, audition til en ny indisk film- ikke noe jeg som hip hop danser noengang trodde jeg kom til å kunne gå på- men vittig var det lell. Bra at det faktisk for en gangs skyld var audition i Bergen også- så får vi bare vente å se om regissøren velger Bergen til slutt eller ei. Anyhow- har du sjangs til å gå på auditions: Gjør det!! Alltid bra erfaring, uansett hvordan det går!
Ellers har påmeldinger til kursene startet for fullt- til tross for at ikke ny info er kommet opp på siden vår ennda grunnet teknisk feil.. Irriterende- vil ha alt på plass!! Men har du spørsmål ang ny timeplan eller annet- gi en lyd på mail eller tlf, sjekk: www.bhiphopstudio.com

luuv, ea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar